Tuesday, August 21, 2012

LOGO DA SON NOKTA:)))))))))))))




































Yeni etiketim hazırlanana kadar bunlarla idare etmeyi düşünüyorum:) hani  kocamanından  hazırladım ki  fotoğrafları yürütenler daha iyi görsün diye, Bana ait bir fotoğrafı kaldırması için yazıştığım biri (face de kapak resmi olarak kullanmıştı bir fotoğrafımı üstelik logoluydu) şeffaf yazmasaydınız  koyu renk yazsaydınız demişti:))))))))))) ona ithaf ediyorum bu çalışmalarımı:))))

Sevgi ağacı etkinliği için  BURADA hazırlık yaparken hazır malzemeler orta yerdeyken aklıma geldi  böyle bir şey yapmak kendime .

Kartvizit tasarladım nacizane kendime  ,ama oğluş kendi koşuşturmalarından fırsat bulamadı  yaptırmaya:)

 kenardan köşeden fotoğraflara bunları ilave edeyim diyorum ne dersiniz?  :)

   ____________________

   Hepinize mutlu bayramlar.

No comments:

Post a Comment